måndag 19 november 2012

KUNGSMÄSSAN & HPI

Jessica och jag startade dagen och veckan med lite lätt träning, cappuccino och bil till Kungsmässan för att strusa runt lite bland butikerna och självklart blev första julklappen inköpt till min lilla.

Butiken där paketet blev inslagen är Lodge Living som är en helt underbar inredd butik som ligger där barnbutiken Alfons låg tidigare. 
Tom. en kafé avdelning finns att förfoga över ... Mysfaktorn är hög =)


Vi återvände till butiken efter en god lunch och tillbaka konstaterade jag att 
äntligen har våra mössor samt halsdukar från HPI kommit.
Den här lilla kaxiga mössan kostar 1398:- och den tillsammans med den på nästa bild blev mina val.
Kompletterade med den läckra långa stickade halsduken med pälsbollar som är med i samma HPI kollektion.


Flera olika modeller i flera olika färger för 698:-
Om du vill beställa några av dessa mössor maila:
info@gretaoanna.se


Nu funderar jag om jag skall få i mig något eller inte och om jag skall städa lite eller inte ...
Många funderingar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar