måndag 26 november 2012

TIDIGT ...

Klockan är 5 och jag vaknade vid 4. Sitter nu i soffan bredvid en snarkande hund medan min lilla sover gott i sängen.
Igår kväll hade hon ont i magen och efter lite massage och kliande på ryggen sa hon att hon trodde att det beror på att vi skall resa på torsdag.
Det var nog tre år sedan vi åkte själva på semester och efter allt som varit känns det helt rätt att få vara tillsammans, bara hon och jag.
 En riktig mor och dotter semester <3

Efter att Nicole har gått till skolan skall Jessica och jag träffas för att sola solarium.
Inte ofta detta inträffar men tycker allt att det sätter en grund när man skall åka till solen (förhoppningsvis) och så är det så otroligt skönt att få lite ljusterapi i mörkret.

Efter det blir det butiken all the day och sedan ikväll skall min kollega firas med presenter och middag.
Självklart återkommer jag med bilder sent ikväll trots att jag sedan skall upp vid 5 på tisdag för att ta tåget till huvudstaden.
Borde alltså gå tillbaka till sängen för skönhetssömnen imorgon lär helt klart utebli...



1 kommentar:

  1. Hej hej. Ville bara säga att du har alltid så himla snygga kläder och alltid så fin. Tack för en härlig blogg. Kram. Anneli

    SvaraRadera