tisdag 13 november 2012

SMÅSTADSDROTTNINGAR, AVSNITT 3 ...

I kvällens avsnitt av serien "Småstadsdrottningar" får ni bland annat se på när Fazli och jag åker till Borås Skytteklub för att lära oss att skjuta.

Vem som vinner "duellen" upptäcker ni om ni tittar på TV3 kl. 21 =)
Kan bara säga att Fazli härmar mig och jag honom på vårt speciella sätt =)

Vi har synkats utan att den andre har varit närvarande så alltid lite kul att se och höra vad den andre har sagt då jag har ingen aning om detta.
Avsnitt nr 4 har jag exempelvis inte sett ännu och vet heller inte vad den visar ...
Både spännande och scary =)





 På mig hade jag min favorit luvtröja från italienska Cycle.
Jag älskar den och det är en av mina favorit 10 plagg i butiken.
Sångerskan Jill Johnson var en av de kunderna som köpte en av dem så nu har vi en enda kvar.
Bor du inte i Borås hittar du den i vår webshop:


På benen har jag jeans från Please. De är helt slut i butiken men nya kommer innan Jul ...
Bältet jag tar från gardroben och som jag beskriver med "äkta vintage känsla" har vi i svart och brunt.
Hur snygga som helst då de ser ut att ha stått ute i regnet i en månad =)


På fötterna har jag stövlar från amerikanska märket Frye.
Även dem har vi i webshopen och i butiken:


På eventet i butiken syns denna fantastiska kappa.


En av våra kunder hade vid tidigare tillfälle köpt denna läckra tröja från Cavalli och valt att ha på sig den just samma kväll.


Glöm inte att även gå in på butikens blog:
samt att gilla oss på facebook:

Nicole, Knut och jag skall till Louise, Petter och Charlie för att titta på serien tillsammans med dem.
Kram så länge <3


6 kommentarer:

  1. Hej, måste fråga, idag på tv visade upp två snygga klänningar, en röd och en med glitter, vart köper man dem? ha de bra =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hos oss i butiken Greta&Anna i Borås =)
      Ring oss på 033-107595 eller maila info@gretaoanna.se
      Kram

      Radera
  2. tycker du borde börja sälja herrkläder med för ni har juste smak! :)
    /K

    SvaraRadera
  3. Din butik är väldigt fin med vackra saker. Bojkottade dock att köpa hos er under det år jag bodde i Borås eftersom ni sålde en äkta päls! / Frida

    SvaraRadera
  4. Hej! Jätteroligt avsnitt! Jag undrar vad du bär för storlek på dina Please-byxor? Är de stela eller mer stretchiga? Ha det så bra!

    SvaraRadera
  5. Vad är det för märke på dina höga skor du hade på mingelkvällen i butiken från programmet igår? Så fina! tror tjejen i röda klänningen hade likadana...

    Jättefin och mysig butik!!

    SvaraRadera