onsdag 7 november 2012

NY TISDAG TRADITION ...

Igår kväll vid 20 kom Louise, Petter och lilla Charlie (Knuts hund kompis) för att tillsammans med mig och Knut titta på "Småstadsdrottningar".

 Första gången var vi femton personer, igår skapade vi traditionen om "varannan tisdag hos ..." så nästa tisdag skall Nicole & jag hem till dem för att tillsammans fnissa åt mina och andras små och stora bravader.

Igår bjöd jag på sushi plus friterade räkor om man inte var sugen på dessa små läckerheter från sushi restaurangen EAST.



Vad tyckte ni om avsnittet?
Visst är Håkan helt fantastisk och underhållande? Även om han jämförde mig med en guppy fisk, vilket det kanske är fler än han som tycker så älskar jag hans ärlighet då det finns mycket kärlek bakom orden.
Ni andra får dock inte samma respekt om ni uttalar kritiska ord om mitt utseende =)

Efter avsnittet ringde han mig då han troligtvis ville kolla läget med mig då han kanske inte visste att jag redan hade sett avsnittet tidigare under veckan. Även det bevisar den värmen som finns i honom och som ni kanske förstår så gillar jag den mannen skarpt.
Hade önskat mig att få göra en Montana resa tillsammans med honom för jag kan tänka mig vilka dissningar jag skulle få kontinuerligt men även vilka skratt jag skulle bli bjuden på.

Igår smygtittade jag på avsnitt tre och den är underbar.
Högre tempo, roligare och känslosammare inslag som helhet så en stor big like för avsnittet nästa tisdag.
Jag har fått frågor som rör kläderna jag hade på mig i första och andra avsnittet.
I gårdagens avsnitt förutom västen jag hänvisade till i förra inlägget hade jag på mig en siden blus i blått från italienska kända märket Dondup.
På bilden i vår webshop finns den i antik rosa men vi har även den blåa jag hade på mig när jag satt i min soffa och berättade lite om min bucket list.
Ring oss eller maila oss om det är just den blåa som du önskar köpa.
På bilden nedan ser du modellen.


Förutom blusen hade jag även detta läckra linne från samma italienska märket.
En klar favorit!


I början av "vinjetten" går jag med Knut  iklädd detta linne från italienska Happiness under jeans jackan.
Bor du inte i Borås kan du köpa det via vårt webshop:


Hoppas att du fick några svar levererade till dig.
Har även fått fyra frågor angående mina extension.
Det är min vän Fazli som jobbar som frisör som hjälper mig med detta.
Han jobbar på Salong Linda Ekberg och här har du Fazlis hemsida:
och honom får du lära känna i tredje avsnittet =)

Kram denna kväll!
Snart blir jag 41, mamma mia!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar