torsdag 8 november 2012

TANTI AUGURI MICHELA =)

Idag startade jag med att åka till Gbg, möta upp en vän och tillsammans ta en cappuccino på vackra Clarion Post Hotel.
Där satt vi i närmare en timma och pratade om allt möjligt och vet ni ... jag fyller år idag!


Hela 41 år blev jag vid 1630 och A. hade en present till mig.
Är det "fult" att erkänna att jag älskar paket?

Varför inte erkänna denna svaghet för att få öppna något som man inte vet vad det innehåller?
Det är flickan i mig som önskar samt älskar att få överraskningar, upplevelser och bli ompysslad.
Livet är så verklig dagligen att ibland är det skönt att bara "fly" i en liten fantasivärld där någon "tar hand om mig" för ja, i slutändan är det nog någon slags omedveten önskan jag har =)
Dock väldigt mycket "ibland" över den meningen =)


Efter kaffet med A. och ett snabbt besök här ...


...  åkte jag tillbaka till butiken, Knut och min Jessica som tyvärr inte mådde bra.
Influensa och ont i halsen så hon gick hem tidigare för att få vila och sova...

Efter stängning gick jag snabbt hem för att byta om och det fick bli den något rockiga linnet från engelska Religion samt skinnjackan från Munderingskompaniet som blev kvällens outfit för denna mysiga AW ...

Linnet är så himla läckert med bar rygg och en snygg detalj som hänger på ryggen.
Sexig och rockig at the same time ... Linnet alltså för nej, att försöka vara sexig i min ålder är skamligt =)


Framsidan ...



Klockan 18.30 träffade jag Louise, Veronica, Linda, Lizette och Tania på Restaurang Vinci för att äta och umgås.
Vilka fantastiska väninnor jag har!!!
Vi skrattade så och skratt är det bästa som finns <3
Vad skulle man ha gjort utan riktiga vänner som stöttar en och får en att skratta alltid, oavsett vad som händer?
Det svaret hoppas jag aldrig att kunna svara på ...


Vid flera tillfällen har jag sagt att jag önskade mig i present att någon kom och storstädade min lägenhet   för det är något jag sällan gör.
Jag städar för dagen men aldrig det där "riktiga" så mina väninnor löste detta åt mig =)
En perfekt present!!! <3
Bara jag inte går och städar innan hon kommer och städar =)



Skrattade så när Nicole ringde för andra gången i eftermiddags. Då var hon och några andra i hennes klass hemma hos en kompis och hon hade lärt dem "Ja må hon leva" på italienska så fyra glada tjejer sjöng i telefonen "Tanti auguri a te" till mig ...
Log och var så nöjd <3
Rättare sagt ... jag är såååå nöjd =)





6 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott!!! Du verkar ha haft en härlig födelsedag! Håller med dig om att det är något visst med paket. Helst ska de vara fint inslagna så man knappt vill öppna dem.
    Och du visst är det väl se att vi kvinnor blir sexigare med åren...=)

    SvaraRadera
  2. Attans missade födelsedagsbarnet med några timmar på Post! men fint är det där :)
    /K

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott!
    Såg ut som det blev en trevlig födelsedag...
    Kramar

    SvaraRadera