fredag 16 november 2012

GRÅ SKÄGG & URLÄCKRA LINNEN ...

Det har varit lite mycket kring dessa sista dagar men här kommer en någorlunda närbild där ni ser hur fin den kosmetiska pigmenteringen blev (eyeliner) som underbara Mimmi på Heléns Beauty Center gjorde på mig häromdagen både på ögonlocken som under.
Ingen mascara, inga fransar men ögonen känns inramade ändå.
Love it!!!

Denna bild tog vi denna morgon och skickade den via Whats up till min syster i Italien.
Hon ifrågasatte Knuts vita skägg då han bara är 4 år =)
Min lilla prins är grå hårig!

Mössan är från Dondup, pris: 850:-
Vinterjacka: Moncler, från butiken Brissman.


Idag har jag lagt ut på butikens facebook sida
www.facebook.com/gretaoanna
två underbara linnen som är perfekta till party helgen eller till de tillfällen då man vill ha det där lilla glittriga och extra.
Linnet finns i butiken men även i vår webshop:




Visst är det kul att vara tjej/kvinna och få prova, välja och klä upp sig med lite glitter ibland?
Det andra linnet är också urläckert med blå/silvriga paljettes.
Dock en enda kvar i butiken och även den finns ute på vår webshop:


Min vackra "kollega" Johanna Toftby har köpt en av dessa linnen hos oss och här en bild som jag lånar från hennes blog. I bloggen delar Johanna med sig om olika vardagliga ämnen som träning, kost, mammarollen, jobb, kärlek, fester, drömmar verklighet.


Många som har frågat oss alla fyra som är med i serien Småstadsdrottningar om vi har träffats i verkligheten.
Det har vi inte gjort ännu även om vi har mail och telefonkontakt.
Den 27 skall dock Johanna och jag åka till huvudstaden för att fotas, stylas till en blog (vi återkommer om detta) och för att vara med på en mysig glöggfest.

Skall bli så roligt att träffas in real life <3 och jag hoppas att flera tillfällen kommer snart så att vi alla fyra får möjligheten att ses, fotas tillsammans, prata och lära känna varandra utanför det vi har sett om varandra i tv-rutan.

Här hittar du även till våra respektive bloggar genom TV3.

Fredagskväll är lika med fredagsmys så arrivederci <3

5 kommentarer:

  1. Hej Michaela.
    Tack för din kommentar inne hos mig.
    Jag svarade inne hos mig, jag håller med dig om att jag kunde valt mina ord lite bättre. O jag tycker inte alls att du egentligen ser så hemsk ut, de är de att jag reagerar på dessa operationer som folk gör o de blir till de sämre. Att de ska se plastigt ut.. Annars tycker jag att du är fin.. Jag tittade på lite bilder längre ner på din blogg o jag älskade bilden på dig där du sitter på stranden.
    Jag ber om ursäkt för mina plumpa ord. Hoppas du accepterar den.
    Ha en fin helg kram kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anneli,

      tusen tack för dessa ord, det värmer verkligen ...
      Tycker själv att jag ser mer plastig ut på tv än jag gör i verkligheten =) så visst kan jag förstå att man reagerar och tackar för att du förstår att ibland kan man använda andra ord =)
      Åter tack för detta och tar emot din ursäkt med öppen famn, tro mig <3
      Kram och önskar dig en fin helg tillbaka ... <3

      Radera
  2. Tack så mycket =)
    Många gånger blir de fel, man tänker rätt men så hoppar de grodor o de va inte meningen att såra dig. Jag är glad att du skrev till mig om detta.

    Ha en fin kväll kram kram ♥

    SvaraRadera
  3. Jättesnygga linnen!! :-) Ha en fin lördagkväll. Kram

    SvaraRadera