måndag 12 november 2012

STILAR OCH FRÅGOR ..

Dagen började med att pyssla om min lilla som har varit hemma från skolan.
Influenza lite i helgen, ont i halsen och ont i magen. Även denna måndag fick bli en innedag för hennes del och när jag kom hem vid 15 satt hon i soffan iklädd sin rosa Onepiece.
Hon fick sin lunch hemlevererad och har nog spelat på datorn mestadels av tiden.
Gissar att "vara sjuk" när man inte är "för sjuk" är rätt så skönt =)

Själv var jag på jobbet vid 9 för att prova lite kläder och tänka ut vilka outfit som jag och min kollega (i en annan sammanhang) skall ha på oss vid en fotning i Stockholm om ett par veckor.

Jag gillar verkligen så otroligt många olika stilar där även en mer klassisk och lyxig tröja ingår.
Den här från Cavalli är inte den billigaste i butiken men en riktig utstickare och en sådan som aldrig blir "omodern".
Här hittar du den på vår webshop:


En journalist från tidningen "Se & Hör" ringde mig för att ställa fem olika frågor och jag längtar till att först se vad som blev av de "fräcka frågorna" som jag svarade på för en vecka sedan.
Måste kolla när det nya numret kommer ut helt enkelt =)

Jag måste erkänna att det är rätt så roliga frågor som Ola ställer men om jag själv skulle intervjua någon vad skulle jag fråga?  Jag hade då velat komma på något "annorlunda" som väcker intresse.
När jag har dejtat på nätet har jag och den andre personen ibland haft leken "fem frågor var".
Lite "töntigt" kanske men det är en rolig "lära känna" lek på en harmlös nivå.
Då vet jag att jag har ibland ställt frågan:
- om du skulle skriva en egen kontakt annons på en kontaktsida vad skulle du skriva då?
men den känns inte som någon aha upplevelse då vi har ofta "träffats" genom en kontaktsida =)))
Idag finns jag inte på någon så sök inte =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar