söndag 25 november 2012

SMÅ ÄNDRINGAR & PIZZA ...

Vid 11 tiden gick Jessica, hennes man Jesper, lilla Millie och jag till butiken medan Nicole och Izabella lekte hemma hos oss.
Millie och jag provade våra urläckra pälsmössor under en "paus" =)
Längtar "nästan" efter kylan nu ...


Vi har flyttat på några saker i butiken och "möblerat" om i en av skyltfönstren.
Självklart skall vi även ta in en gran längre fram och den tänker vi pryda med personliga ting =)

Efter vår lilla insats i butiken gick vi med alla våra "små" till den nya pizzerian Cyrano för att njuta av något så osunt och gott som en god pizza kan vara =)

Min träning och kost program får jag starta ordentligt med när jag kommer hem från semestern och då har jag mina rimliga mål att nå innan sommaren ... Då skall Nettan och Onyx se min träningssida igen =)



Jessica visade mig vilka söta symboler Izabella har sparat till våra namn.

Nicole förknippar hon med alla våra djur =)


Och mig med en krona =)
Söt ... 


Nu är vi hemma igen efter en kortare utgång med Knut under Borås regnet.
Nicole packar inför torsdagens resa till Teneriffa och jag först och främst till tisdagens resa till Stockholm med Johanna Toftby.
Vi kommer hem på onsdag och på torsdag åker lillan och jag till palmerna, solstolarna och förhoppningsvis solen.
I somras hade jag 9 dagar semester så det skall bli verkligen skönt att komma iväg nu när min Montana resa blev flyttad till nästa oktober.
Att ladda lite batterierna med miljöombyte innan Julhandeln sätter igång är precis vad jag/vi behöver.

Nu skall vi fortsätta packa och så skall Knuts saker förberedas också då han blir hämtad redan imorgon av snälla M. som passar honom i 10 dagar.

Ciao så länge <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar