fredag 2 november 2012

NONSENS ...

Idag har jag fått reda på att under en operation på Borås Lasarett har programmet "Småstadsdrottningar" diskuterats och läkaren har berättat för övriga i personalen att jag skulle ha en dotter i gymnasieåldern. Hon är visst väldigt lik mig men mer bitchig =)
När en tjej berättade för läkaren att hon har känt mig i 2 år och att hon vet att jag har en enda dotter och att hon är 10 år sa han att "jag ljuger" för "hon har två döttrar"
Tjejen i gymnasieåldern som han pratar om går visst i samma klass som hans son...

Hahaha! Tänk vilka konstiga rykten som går =)
Vad heter tjejen? 

Skulle jag gömma en dotter i 15 års åldern? Var skulle jag gömma henne i så fall? =)
Rykten om alla möjliga slag verkar nämligen ha börjat men att jag skulle vara mamma till två döttrar vill jag här dementera =)
Jag har en enda dotter som heter Nicole och som är 10 år.
She is the one and only for me <3

Nu är jag på jobbet iklädd den fina blusen från Spira och med svullna knä efter gårdagens lilla besök.


Med insikten att det är rätt så skönt att inte veta allt som hittas på men med vetenskapen om vad som är sanningar och inte önskar jag er nu en skön eftermiddag <3

Jag hoppas att ert liv är fantastiskt och att ni trivs med er själva så att ni slipper hitta på en massa om andra ... 


2 kommentarer:

  1. Nej usch va tråkigt med såna rykten

    Åh underbara blus

    ha en mysig helg kram på dej

    SvaraRadera
  2. Hej Ullie,
    det bevisar bara att det hittas på en massa olika saker och att man skulle tro att jag har en dotter som jag skulle skriva om när jag ändå skriver om min lilla får mig verkligen att tro att människor borde skaffa sig egna intressen som håller de sysselsätta istället för att fantisera ihop lögner om andra...
    Konstigt att den enda som vet att jag har en dotter är den mannen =), undrar om han tror att han är pappan? =)
    Nåväl ... sanningen är att jag har Nicole med hennes pappa N. No more ...
    Kram

    SvaraRadera