lördag 24 november 2012

NY MINI KAMERA!

Efter frukost och lite morgon mys gick jag till butiken medan mamma var här för att vara tillsammans med min lilla.

Nicole har blivit förälskad i en liten kamera så när jag sa till henne att hon kunde få använda sina födelsedagspengar hon fick av min mamma och Louise & Petter så tjöt hon av glädje.
Alla mynt växlades i Ica butiken och den rosa mini kameran från Nikon köptes in på Donalds Foto som jag anser vara den butiken i Borås som borde få pris för bästa service då de alltid är så otroligt hjälpsamma.

Kameran kostar 1495:- och inget minneskort behövs till den.
En läcker kamera som har gjort att min dotter inte längre sparar sina födelsedagspengar till en hund.
Knut och jag är så klart väldigt glada över detta =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar