tisdag 13 november 2012

KURBAD FÖR 2 =)

Denna morgon vid 7.30 kom ett sms från Jessica med instruktionen att inte äta frukost och att infinna mig på Café Viskan kl. 845 med väska, bikini och smink om jag nu ville ha smink =)
Älskar sådant här speciellt när jag tror mig veta att det handlar om något mysigt och avkopplande vilket det gjorde. Efter en frukost tog vi på oss de sköna morgonrockarna och tofflorna som fanns att förfoga över och sedan satte vi och kopplade av i relaxen.


Efter en massa prat fick vi lägga oss i en gemensam kurbad i nästan 30 minuter för att bli masserade av jet strålarna. Efter det fick jag lite peeling och en mask på ansiktet.


Med rufsigt hår efter denna avkoppling var det bara att gå till butiken en liten stund för att sedan gå hem och jobba lite hemifrån denna eftermiddag.

Hoppas att du väljer att titta på oss ikväll på TV3 kl.21 för då bjuder vi bland annat på ett inslag från butiken.
Några av de outfit som vi har i det inslaget som filmades för bara 5 veckor sedan hittar du på butikens blog:
www.gretaoanna.blogspot.com

och självklart kommer jag att berätta mer även här ...
Nu dags för att svara på en massa mail ...
Kram så länge! 

1 kommentar:

  1. Åh vad mysigt. Jag älskar också överraskningar. Och särskilt sådana som inkl spa och myspys!

    SvaraRadera