onsdag 21 november 2012

I HÄNT EXTRA ...

Igår köpte jag tidningen "Hänt Extra" (den typen av tidning som ingen säger att de köper men som säljer väldigt bra =) då jag misstänkte att det skulle stå något om mig då jag har blivit intervjuad vid några tillfällen.

Alltid spännande att se vad journalisten väljer att lägga tyngdpunkten på. Genom att se rubriken fick jag svaret ... =)


Här kan ni läsa om denna mycket spännande läsning som om inte annat kanske kan få er att le lite =)


Min kommentar angående denna artikel är följande =)

Troligtvis därför att jag fick lära mig svenska som vuxen så har jag väldigt svårt att uttala vissa ord.
Av den enkla anledningen kan jag säga att citatet i rubriken kan knappast stämma för jag kan inte ens skriva verbet "p-----e" =) och därför skulle jag inte ens kunna uttala det =)
Det är inte det att jag är snobbig men vissa ord kan jag knappast få fram ... 
Tror därför att jag har sagt "kroppsliga ljud" till Ola (journalisten) istället =)

När jag var liten och vi var i Sverige för att hälsa på mormor och morfar sov alltid jag och morfar i lillstugan. Vi läste där böcker på kvällarna och gömde Marabou choklad som vi åt i smyg ...
Om morfar gjorde ifrån sig några ljud svarade han alltid "det man inte har i handen kan man inte hålla" vilket kan vara en sanning men vissa saker tycker jag är privata och är inget jag skulle vilja att någon delar med sig av till mig =) och ja, jag avbröt en dejt pga. det ...
Den sexuella attraktionen tog där slut =)

I artikeln står det "Michela, som hoppas att hennes tid som singel snart är över ... "
Om du läser detta inlägg Ola, har jag verkligen påstått att jag hoppas på detta? Knappast ... =) men om dina ord öppnar upp för inbjudningar så får jag väl tacka dig ändå =)
Att du skapade någon slags kontakt annons med de orden är snällt av dig men genom denna artikel gör du dig skyldig till att vissa killar/män kanske får ha ont i magen =)

Alla har vi våra små känsliga områden och vissa ord och ljud gör mig extrem känslig =)

Om ett par timmar åker jag till Göteborg, bjuder på några bilder på Instagram men avslutar med en bild där Jessica och jag har på oss den nya toppen som har kommit in i vitt eller svart.
Silvriga eller guldiga detaljer på kragen gör den extra lyxig och kaxig.
Skriv till info@gretaoanna.se om du vill beställa den <3


Kram <3

1 kommentar: