onsdag 21 november 2012

NÅGRA RESTERANDE ORD ... =)

Först & främst tack för alla snälla kommentarer som har kommit till mig genom diverse olika kanaler, uppskattar dem verkligen <3

Som tidigare nämnt så känner jag inte Sebastian sen tidigare.
Jag läste en kommentar han skrev som svar till de "mindre snälla" som trillade in efter att jag hade ställt upp på en intervju med tema plastikoperationer för samhällsprogrammet Tendens på P1.
Så här skrev han:

"Tänkt dig att du kommer in till väntrummet på en tandläkarmottagning. Där sitter en handfull personer försjunkna i tidningar. Några av dem är män. Alla tittar upp - ser dig - tittar ner igen. Sedan kommer en patient till i dörren, det är Mikaela. Männen tittar upp, hade kanske tänkt återgå till artikeln, men fastnar liksom med blicken, reagerar på hennes utseende, der hennes skinande hår hennes fylliga läppar, midjan som kontrasterar mot brösten. En kvinnlighet de inte kan motstå. Tittar ner i tidningen lite förläget när de inser att de tittat för länge. Följer henne i ögonvrån med blicken.
Kvinnor "kan döda" för att ha den effekten på män.
Mikaela har den. Hon skiter förmodligen i hur hon fått den egenskapen. Männen som äter henne med blicken likaså. Män reagerar på kvinnlighet, skapad eller naturlig. Mikaela har förstärkt sina kvinnliga drag. På samma sätt har hon utvecklat sitt intellekt på "konstlad" väg.
När hon sedan öppnar munnen och det kommer sammanhängande meningar från en personlighet med självinsikt. ja då är hon inte bara attraktiv utan jävligt sexig, för kombinationen är svindlande. Det är som Peyre eller Gynning fast med bildning."

Det är en av många inlägg han skrev så jag tror inte alls att han "dissar" mig som ni kanske verkade tro genom att ha sett honom på middagen.
Orden ovan tyder på en komplimang från hans sida tycker jag allt så mot mig har han varit väldigt snäll och trevlig, nästan överdrivna snälla ord om jag får säga det själv innan någon annan skriver det =)

Han gillar troligtvis bara att provocera lite våra tankar och så visste han så väl att jag tål en hel del när det gäller vissa insinuationer, han skämtade bara lite men man måste nog ha suttit där och lyssnat på hela konversationen för att förstå helheten =)

Nu har jag smygtittat på avsnitt 5 som handlar om Knut, fotografering och en hund kommunikatör som kommer för att hjälpa mig att hitta vår  bortsprungna hamster. Tycker verkligen att serien blir mysigare och mysigare så det känns så tråkigt att det är bara 4 avsnitt kvar ... =(

Glöm inte att gilla seriens facebook sida här:
http://www.facebook.com/pages/Småstadsdrottningar/388156454529547?fref=ts


Imorgon skall jag försöka hinna kommentera den mycket "spännande" artikeln i "Hänt Extra" =)
Nu väntar kudden och Knut har redan börjat snarka =)
Godnatt <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar