torsdag 22 november 2012

ÄNTLIGEN HEMMA ...


Även om jag älskar mitt jobb och min butik så är det just nu sååå skönt att ha kommit hem för att vila upp mig =).
Två nätter med alldeles för lite sömn i kombination med champagnen igår kväll gjorde att jag idag längtade att ta mig innanför dörren till min lägenhet och here i am =)

Hade andra tankar för kvällen men har ändrat dem, jag skall bara fixa till lite i hemmet för att sedan flytta mig till min säng och ... sova ... 

Imorgon kommer Nicole och då vill jag såklart känna mig utvilad.
Nästa vecka innehåller födelsedagsfirande, styling, fotning och mingel i Stockholm med Johanna för att på torsdag åka med min lilla på semester en vecka ...
Gissa om vi längtar =)


Sist men inte minst är att vi har nu fått vinnaren till förra veckans blog tävling där en av de läckra tröjorna från FAV är vinsten.


Vinnaren är:

Christina Rydberg!!!
GRATTIS <3

2 kommentarer:

  1. Hej,ska du till Los Chistianos?Var just två veckor på Puerto De La Cruz,kom hem i söndags och det var regn varje dag.Så åkte vi till sydsidan och det var där solen höll till.Önskar dig en fin resa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Marta,
      vi skall till Playa de las Americas eller vad det heter =) Där hoppas jag på lite sol för det är vad vi behöver just nu efter denna mindre roliga sommar ...
      Tack och lovar att uppdatera därifrån så klart =)
      Kram

      Radera