lördag 24 november 2012

LJUSEN TÄNDS I CITY!

Dagens outfit: tröja från Class Cavalli, byxor från Please och läckra bruna stövletter från Ash.

Denna vackra tröja i vit och guld finns även i vår webshop:


Och likaså dessa kvinnliga men coola stövletter.


Idag märktes att många var shopping sugna så det var riktigt roligt att se glada människor i vår mysiga centrum som njöt av den Julkänsla som smyger sig på oss och som idag startades med att tända granen och belysningen i Stadsparken.

Jessica och jag fick idag även skriva våra första autografer som deltagare i serien "Småstadsdrottningar" och så tog jag kort med några unga tjejer som bad om det.
Så gulligt och självklart ställer man upp med ett leende ...
Hoppas dock att snart kommer även de 30-40 åriga snygga killarna med liknande eller andra önskemål =)

Klockan 15.30 tog jag min och Jessicas tjejer till torget och parken för att titta och fota =)





Nicole, Izabella och Millie poserar här snällt och glatt men ...


... leenderna blir mer och mer ansträngda när jag ber om ett kort till =)


På sista kortet fick jag tom. jaga dem =)
Mutpedagogiken fungerade dock även denna gång och korten kostade mig var sin påse med godis.
Den enda som avstod var Millie som har givit sig själv "godis förbud".
Imponerad av mitt lilla Gudbarn ...


Vi mötte Nicoles lillebror och tog ett gemensamt kort men lovade att sudda Albins ansikte om jag skulle ha med en av dessa kort i bloggen.
Då den söta Oky mössan för barn (som vi säljer i butiken) döljer hans ansiktet var detta inte längre nödvändigt =)

Min bomber jacka från Franklin Marshall finns så klart även i vår webshop:
http://www.miinto.se/p-81185-baseball-jacka-fraan-franklin-marshall


Nu skall Nicole och jag ha lite egen spa här hemma denna lördag kväll och imorgon bjuder vi på kort från butiken.
Kraaaaaam!

11 kommentarer:

  1. Otroligt snygga skor =)

    Kram // Tess
    fd. tesslounge.com

    SvaraRadera
  2. Så snygg och stilig outfit. Vill ha hela kittet

    SvaraRadera
  3. Vad är det för fel på 40-åringar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inget fel alls då jag själv är 41 =) Har ändrat nu i texten för att öka mina chanser =))))

      Radera
  4. Andra önskemål? 40 och från Borås, ingen chans då eftersom du inte dejtar grabbarna i Borås, varför inte förresten? Öka dina chanser, till vad? Enbart skriva autografer eller en date? Förvirrad här....:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej förvirrad 40 åring =)

      uttryckte mig nog väldigt märkligt, håller med.
      Självklart kan jag tänka mig någon från Borås om det känns rätt men oftast har det blivit killar/män från andra städer då jag garderar mig nog från det där "allvarliga känslan" som dejter med någon från samma stad skulle kunna innebära ...

      Kram

      Radera
  5. Hej!
    Jag satt och tittade på småstadsdrottningar och såg då din underbara kökstapet, vad heter den, var har du köpt den? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Paulina!

      Min kökstapet är från Laura Ashley men den är nog 5 år gammal ... Något liknande finns nog i deras sortiment ... Kram

      Radera
    2. Tusen tack för svaret! :)

      Radera