måndag 31 oktober 2011

TIPS PÅ STRUMPBYXOR =)

Efter att ha haft ett inlägg med en bild på en kyrka måste mina små horn komma fram.
En pizzabagare i Italien sa för 25 år sedan att "du ser ut som en ängel men sanningen är en helt annan".
Det visade sig att han tyckte att mina ögon påminde om hans fd frus och den där fd gjorde säkert inte henne till en ängel i hans egna ögon =)

Häromdagen när Jessica och jag var på "Think Pink" kvällen fick vi se den snygga modevisningen som Jolina hade ordnat kvällen till ära. Bland vissa outfit fanns en detalj som jag fastnade för.

Sedan jag var liten har jag verkligen ogillat strumpbyxor i alla dess former vilket jag egentligen fortfarande gör. Strumpbyxor känns obekväma och osexiga men dessa som finns att köpa på Jolina lurar lite ögat =)


Var ju självklart "tvungen" att prova dem till en av mina många "lilla svarta" =)


De är hela med en del som är hudfärgad och med rätt så stora "trosor" på framsidan men gillar detaljerna, att de ser ut som stay up utan att vara det =)


Framsidan


Priset är ca 250:- så om ni gillar dem liksom jag gjorde finns de att köpa på Jolina.
Tillräckligt "glimten i ögat" för ikväll så jag tänder ett ljus och återgår till mina vingar =)




2 kommentarer: