tisdag 11 oktober 2011

UMGÄNGE PÅ BABBEL & SVERIGE HALSDUKAR ... =)

Efter jobbet bjöd Jessica & jag våra mammor och Jessicas syster Linda som hjälper oss i butiken, på en mysig tapas middag på bästa Babbel.

Det är så sällan man gör sådana här saker som man mår bra av så mer tid på njutning & umgänge lyder mitt personliga råd denna kväll. Ett råd som jag erkänner att jag ger mer till mig själv än till dig =)


Mums ...


Nu går matchen Sverige-Holland och minns med ett leende på läpparna när Jennie & jag var i Amsterdam förra oktober och bästa Mathias hade ordnat biljetter till matchen till oss.
Det vi inte visste var att vi hade fått bästa platserna med skinnfåtöljer och bland alla kändisar så medan vi satte oss i Sverige halsdukar hade alla fotbollsfruarna kring oss Louis Vuitton sådana.

Här står jag utanför Arenan i Amsterdam för exakt 1 år sedan =)


Ropar Forza Svezia och det ser bra ut än så länge =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar