söndag 30 oktober 2011

LAZY DAY ...

Dagen har varit väldigt lazy ... 

Vi bjöd vår favorit blondin på frukost vid 10 tiden.


Vi hade tänt marschaller utanför dörren och Nicole hade skrivit en liten välkomsthälsning på dörren =)


Sedan tittade Louise och jag på två filmer medan Nicole fick besök av sin kompis Agnes.

"The Tourist" var nog den jag gillade bäst, en lugn action som utspelar sig i vackra Venezia med en Angelina Jolie som är som snyggast i den här filmen.
Jag gillade repliken om att en man skall aldrig ställa en fråga som om han får bjuda på en middag eller dylikt ... Han skall inte fråga och han skall inte kommendera, den balansen avgör hur mycket "man" han är något som jag själv kan signera under ...

Nu väntar jag med spänning på den överraskningen som Nicole & Agnes håller på och förbereder i köket... Jag tror att överraskningen går under benämningen "chokladbollar" men kanske att den innehåller något mer ...

Sedan blir det middag hos mamma, en inbjudan kom via sms och då detta är en raritet tackade vi ja till detta =)
Har du också bara "gottat" dig i ditt eget hem idag?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar