fredag 14 oktober 2011

BLONDES & PINK

Vilken träningsvärk jag har! Skrattar nästan åt det då jag är van att kroppen sällan känner av något även om det går långa perioder mellan träningspassen men den här gången har jag fått så att jag tiger =)

Rumpmusklerna och biceps är de som drar och den där dragningen hoppas jag går uppåt =)

Nicole och jag har spenderat kvällen i soffan, bredvid varandra och bara myst till en film som hon har väntat på att få se på svenska =)


Måste dock säga att jag dissar mer än hissar. En dålig kopia av "Legally Blonde" med sång istället för juridik studier, med en yorkshire istället för en chihuahua.


Passade på att vila lite i smyg och tror att jag lyckades för VARFÖR måste det alltid vara blondinerna som är "pink"???


Själv var jag aldrig någon rosa tjej, gillade inte ens rosa så varför förknippas en hårfärg så starkt med en färg?

Kanske finns förklaringen här =)?


Som den icke rosa personen som jag ej har varit eller är så säger jag nu natti natti ... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar