onsdag 5 oktober 2011

MY DREAM ...

Klockan är 4.45 och vaknade för att i smyg förflytta mig till soffan där jag sitter/ligger nu med mina varma Uggs på fötterna och min flanell pyjamas =)
Knut ligger och sover bredvid mig medan Nicole sover ovetande att jag inte ligger bredvid henne men ser till att smyga tillbaka innan hon vaknar =)

Har äntligen börjat bli trött på kvällen för det är inte bra varken för kropp eller själ att både vara natt som morgon människa. Att somna runt 23-23.30 är vad jag mår bäst av, även OM jag vaknar 4.45 =)

Googlar lite på bilder och hjärnan styr händerna till att trycka på de bokstäverna som bildar ordet "horse"


En av mina många delar är den vars stora önskan vore att sitta på den ryggen, galoppera på gröna fält och bara njuta av friheten av att vara i naturen.

Finns det vackrare djur? Ja, Knut tittar lite snett på mig här i soffan men oavsett hur mycket jag älskar honom så får jag säga att han är söt och charmig men här har vi ett djur som har en otrolig skönhet för just detta adjektiv tycker jag passar på vissa hästar.

Kan inte riktigt sluta att stirra på den här bilden och hade velat trycka på knappen "köp"
på följande länk:

för att sedan ta henne/honom till Colorado där jag skulle bara galoppera och ... njuta av det som kan tyckas "enkelt" men icke alls "enkelt" =)


Min flickdröm lär nog alltid finnas kvar i mig, min lilla mamma har alltid sagt att åker jag dit lär jag nog inte komma tillbaka. I min själ är jag "hon" men så visar jag som många andra upp en mer ytlig sida som fortfarande är jag men inte "bara jag".

Life is really a journey ...
... och den här texten speglar nog mycket i mitt liv =)


Nu smyger jag tillbaka till sängen så att Nicoles arm hittar tillbaka till mig och ger henne en liten tidig morgonpuss för då kan jag ge henne en utan att hon klagar över det =)
God morgon !!!



1 kommentar: