lördag 22 oktober 2011

VICTORIA SECRET

Hemkommen från en promenad i mörkret med Knut och på vägen hem såg jag en grupp tjejer lysa på trottoaren. Förstod direkt att det är våra grannar och väninnor från frisör salongen Vivåga som var på väg till Grand där en Victoria Secret show skall gå av stapeln. Det är en grupp svenska tjejer som turnerar runt Sverige för att göra PR åt lanseringen åt Victoria Secret i Sverige och våra vackra grannar har fått äran att styla dem inför visningen.


Skulle också ha följt med då vi fick biljetter men avstår denna kväll.
Hade det dock varit den riktiga Victoria Secret showen hade jag nog varit där före alla andra för det finns inget vackrare, kvinnligare och flörtigare än denna show som får så många träffar på youtube att den nästan kraschar vid premiären =)


Jag hyllar kvinnlighet och alla de som uttrycker det på det där flörtiga sättet som så många retar sig på men som är så ... donna!
Själv blir jag helt plötsligt =) sugen på en massa underkläder och tittar på de söta trosorna jag köpte i en Victoria Secret butik i Florida ...

Framsidan


och på baksidan står det =) ...


Kunde självklart inte motstå dem ... because it´s just what i m =)

3 kommentarer: