söndag 23 oktober 2011

EN SKRIVANDE RESA

Vaknade kl. 6.30 och hade tänkt gå ut och springa men det var kallt, mörkt och spölikt utanför dörren så jag kände inte för att vara ute själv idag.
Har aldrig känt så men idag sa någon "don´t" till mig och jag lyssnade på den varnande lilla rösten.
Istället hamnade jag åter hemma med en latte i handen och har börjat min livsresa genom mina första 40 åren, en resa som förhoppningsvis en dag skall resultera i en bok som kanske bara hamnar i sängbyrån och kanske läses av Nicole som vuxen en dag eller kanske får flera läsa den.
Syftet är att göra det då det är alltid varit en dröm och drömmar har vi alla lärt oss skall förverkligas...

Snart skall jag ta en promenad då solen skiner nu och under promenaden kan jag tänka, känna och uppleva.
Jag vill säga till de som läser detta och som kanske funderar och undrar vad som kan ha hänt i mitt liv att jag har ej blivit våldtagen då någon lär ha frågat en väninna om detta var fallet.
Vill bara poängtera detta så att spekulationer kan stoppas åtminstone kring den frågan.

Ha en underbar söndag och mitt mål är 7 sidor idag...


1 kommentar:

  1. Hmmm...öööh...kan förstå om någon säger, "henne bör man "ta på allvar" men det är ju något helt annat än våldtagen ;)

    Kram,
    R

    SvaraRadera