måndag 24 oktober 2011

NÅGRA BILDER FRÅN LA MIA PICCOLA CASA

Vaknade som vanligt tidigt och hade "tänkt" bege mig ut och springa men sprang endast två rundor kring Annelundsparken då jag känner att en influensa ligger där lite latent ...

Istället lägger jag ut två bilder från min lägenhet då frågan om att jag skulle göra det har inkommit till mig.

Min hall



Lite av vardagsrummet


Från mitt sovrum


Min lilla lya är en trea på 76 kvm och känner att den är lite liten men det är en bostadsrätt och älskar både lägenheten och huset. Inser dock att jag vill ha större så i framtiden behöver vi nog lite mer utrymme men under tiden is this my home sweet home ...

Nicoles rum håller jag på att tömma då en vän skall tapetsera om medan vi är iväg på semester så inga bilder på det just nu.
Säljer dock hennes enkelsäng då allt skall bytas så är det någon som är intresserad av en Hamnes säng (tror att den heter så) med en aldrig använd madrass (hon ligger och sover med mig) så säljer jag en sådan.

Önskar er en fantastisk dag!

2 kommentarer:

  1. Godmorgon,ååååh så fint du har det,mysigt och ljust.Ha en bra dag Lena

    SvaraRadera
  2. Så otroligt fint ditt hem får en verkligen att vilja flytta in.
    Mycket fin stil något du skall vara stolt över.
    Önskar verkligen att de såg ut så i varje hem för det är verkligen sååå fint :)

    SvaraRadera