torsdag 13 oktober 2011

TRÄNING & LÄNGTAN ...

Startade dagen med träning, intervall träning på löpbandet i 20 minuter följda av 30 minuter TRX... Imorgon lär jag få lite ont i musklerna, tror jag men älskar den känslan av att ha jobbat med kroppen.
Energin man får är guld värd så jag måste försöka se till att det sker lite oftare bara =)

Före bilden (idag) ... Om 3 månader ny bild så får vi se om något resultat är uppnådd =)
Detta kallas för 40 års kris eller insikt om att jag ej blir yngre och att det är dags att ta hand om sig själv.
Behöver träning för att få den energin som allt jag planerar att utföra kräver.




Imorgon är det fredag vilket innebär att jag får hämta Nicole i skolan.
Jag lääääääängtar så och helgen kommer att präglas av umgänge, tennis, kalas, bokklubb och mysig middag på Nicoles favorit restaurang.
Man skall verkligen ta vara på livet genom små och stora njutningar.
Vi alla håller med men glömmer så lätt av det, tyvärr ...
Gör dig en tjänst och påminn dig själv.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar