lördag 8 oktober 2011

7 KILOMETER AVKLARADE

Direkt efter jobbet gick Knut & jag till Anneth då vi skulle möta upp henne för en timmas träning. När jag kom fram försökte jag mig på en "Kan vi inte träna inomhus, det är så kallt!"
Men ... det blev en "du behöver syre efter att stått inomhus hela dagen"
Försökte åberopa faktumet att jag är mer frysen då jag är från Italien men det hjälpte inte =)

Hon hade så klart rätt att "tvinga" mig ut och det blev en 7 kilometers runda på kuperad terräng med 3 stop för armhävningar, utfall och biceps.
När vi kom tillbaka med rosa kinder av den friska luften fick jag som pris träna även lite mage vilket jag älskar då min mage är stark =)

På väg tillbaka ...


Knut & jag är nu nöjda & glada över vår prestation och önskar er en fantastisk trevlig lördag kväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar