fredag 28 oktober 2011

MAGAR OCH THINK PINK

Klockan är över midnatt och jag kom hem för en stund sedan.
Har så ont i magen just nu att jag ser stjärnorna och jag fick det redan vid 13 tiden vilket har gjort att  kvällen har varit rätt så ansträngande för mig.

Nu ligger jag alltså med en mage som smärtar och är tredubbel så stor men imorse kl. 6.30 när jag gick upp så såg den ut så här.
Ready to go !!!


Klockan 7.30 träffade jag Anneth för lite löpning men det visade sig att löpning var bara en del av det som såg mig som aktör i en timma idag.
Rusher i uppförsbackar, armhävningar, dips, utfall mm. gjorde att jag kände mig svag men också stark.
Otroligt vilket tempo och pulsen var hög men återhämtningen ändå snabb.

Fick springa upp och ner på ett parkbord och en massa annat men fokus är ben så det var bara att bita ihop och göra det.


Dagen på jobbet har varit intensiv då en efterlängtad leverans dök upp idag =)

Efter butiken var det bara att bita ihop och ta sig till en kväll som vi såg så fram emot:
Think Pink 2011 på Sinnernas Hus.



En av de sakerna jag hade velat ha lagt bud på är denna vackra tavla ... 
Jessica och jag har bestämt oss för att gå på vernissagen ... 


Nu skall jag lägga mig med hoppet att jag vaknar imorgon med en mindre "gravid" mage och utan denna smärta ...
Sov gott!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar