torsdag 20 oktober 2011

BLOGGAR ...

Sitter nu i köket medan Nicole leker med en väninna och bloggar om nyheterna i butiken.
Njuter samtidigt av en latte så min detox kur höll i sig i hela 2 dagar =)))

Ärligt ... who cares??? Läste precis i en artikel att mjölk ökar fettförbränningen så det går alltid att hitta förklaringar och ursäkter till allt!


Nu skall jag skriva några jobb mail, beställa något nytt åt butiken och så ägna mig åt läxor och min dotter...
Imorgon är det fredag vilket innebär två saker: Nicole går till sin pappa och jag tillbringar kvällen med att städa =)

Vi har haft många mysiga kvällar nu och det är alltid mysigt och gott att känna att man har haft kvalitetstid och framförallt tid till varandra...

En liten fråga: då du som läser detta kanske följer min blogg, finns det något särskilt du skulle vilja att jag bloggade om?


5 kommentarer:

  1. Jag tycker du skriver bra och inte för personligt. Det blir en bra blandning då jag följer butiksbloggen också =)

    SvaraRadera
  2. Hej tycker om när du visar dina kläder kanske man får se lite hur du har det i ditt hem.Ha en trevlig helg Lena

    SvaraRadera
  3. Hej Lena,
    absolut, skall lägga ut lite kort från min lägenhet och kläder is my job så mycket kläder lär det bli =)

    SvaraRadera
  4. Hej
    Att vakna upp varje morgon med en så vacker kvinna måste vara varje mans dröm !

    Puss o Kram

    Stefan

    SvaraRadera