söndag 9 oktober 2011

KORT FRÅN TENERIFFA

Efter att ha varit i butiken med min kollega mellan 7-9 denna söndag morgon sitter jag lite i soffan och läser tidningar samtidigt som jag äter en god och nyttig frukost ... Den onyttiga tog jag inte bild på =)


Har även tvättat håret & använt mig av den bästa produkten som finns:
Moroccanoil.
Min är köpt på Salong Vivåga och såg att en nyhet från detta märke hade kommit in ...


Tittar i gamla fotoalbumen och minns med ett leende när jag, Louise & Nicole åkte 2 veckor till Sunwing Resort Fanabé.
Nu har det nog gått 7 år sedan vi var där. En underbar semester hade vi med en massa skratt, mys och sms =)




Min sötis <3


Och så älskar jag den här bilden som dock ej har med Teneriffa att göra =)


Efter att ha tittat på kort är det nu städning som väntar för att i eftermiddag njuta av ridning och middag på ridhuset!
Underbara söndag !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar