torsdag 20 oktober 2011

DU ÄR ...

Är så otroligt sällan på msn men ikväll loggade jag in och konversationen startade med "en vän", en konversation som har med livet att göra.

"Michela, du är USA men du fick aldrig chansen. Nu är du 40 och det är kört. Maximera dig i Sverige och dra dig tillbaka i Italien" löd råden ...
Den där "Du är USA" kändes för mig så rätt för visst känner jag ibland att jag inte är svensk, vilket jag inte heller är för all del ...

Vidare gillade jag orden:
"Du är född med de finaste fjädrarna. Vårda dem och flyg ... "


Skrattade när jag skrev att mitt motto i livet är "Keep it simple" och som svar kom:
"Det kommer du aldrig att klara av men vill du ha det som motto kan du självklart det"
Hahaha!
Jag som trodde i min vildaste fantasin att jag är "simple" in persona =)
Min analys av mig själv godkändes inte =) vilket fick mig att le för sin ärlighet och för den sanningen som den ärligheten fick fram...

Mycket mer sas och skrevs men som alltid kan inte allt sägas eller skrivas ...
Godnatt!


2 kommentarer:

  1. Du kunde givetvis inte låta bli :-)

    Donald Duck

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Givetvis inte ... och det visste du då du vet ... nästan allt =)
    Love you for that ...
    Paperina =)

    SvaraRadera