tisdag 25 oktober 2011

YTAN

Har precis tänt alla element då jag hade dragit ner lite på värmen men jag är italienska. Jag vill ha värme i hemmet, så mycket värme att jag kan gå runt i linne och inte i någon hoodie tröja =)

En liten fråga: säger parfymen du väljer något om dig själv?
Jag älskar Clean parfymerna men när en vän åkte hem från London och bad mig om namnet på en parfym mindes jag bara de roliga flaskorna från Marc Jacobs och svarade Lola utan att alls veta hur doften är. Nu vet jag ... Sött och inte alls den typen av parfym jag har på mig i vanliga fall men ibland kan det vara roligt att variera sig. OM inte annat är flaskan både snygg och rolig så den får pryda min lilla toalett...


Jag valde helt enkelt ytan ... 
Nu skall jag klappa lite på Knut som har legat på jobbet i 4 timmar utan att han ens märktes av.
Att sova på bortaplan (eller heter det bortamatch?) tar visst på krafterna =)
Svenska språket är ibland inte lätt ... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar