torsdag 6 oktober 2011

SOL, SMINK OCH ... ? =)

Dagen började med 20 min. relax i solarium ... Länge sedan.
Värme, ljusterapi och lite brunare.


Idag var det kvällens kundkväll som upptog våra tankar samtidigt som tre leveranser kom till butiken.
Jag lämnade jobbet i 1 timma, för att hämta lillan och för att få ta prov av deras bak som serverades idag för att höja lite på klasskassan.
20:- så fick man fika hur mycket som helst!

Mysfaktorn var hög då det regnade och blåste utanför medan värmeljus prydde bordet.


Mums!


Efter fikat var det bara för oss att greja med allt som skall göras men hann även att bli sminkad av underbara Lina på Studio Mei,


Nicole fick träffa Rydell & Quick  och har nu gått runt och sagt samt skrivit att hon har träffat 2 kändisar.
Avrundar med en godnatt, imorgon lovar jag ett riktigt inlägg...
Säsp ...

2 kommentarer:

  1. Otroligt bra bild på dig och då menar jag inte dina ben i solariet haha...jag bara älskar bullar hmmm lite för mycket kanske ..ha en helt underbar hösthelg... G

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Vet att socker är så mycket bättre än en kvinnokropp av den anledningen att jag ibland föredrar socker före en mans kropp ... Ibland dock =)

    SvaraRadera