tisdag 4 oktober 2011

MIN TUR ATT ... SE =)

Idag slutade jag kl. 15.30.
Hade lovat Nicole och hennes två tjejkompisar att ta dem till badhuset och det är precis här jag infinner mig just nu.

Jag borde hålla ögonen på flickorna men ... icke =)
Jag vaktar på badvakten som vaktar på barnen =)
Hahaha! Då mina vanliga linser gick sönder imorse och mina nya har inte hunnit komma så kanske att mitt seende inte riktigt är som den skall, dessa nya linser kanske förskönar =)

Jag är den som sällan "tittar" men just nu är jag lite av en "tittare" ... 
Ser hans silhuette mellan ruschbanan och ser när hans hand smeker sitt hår...
Sorry för min skämtsamma ton men det finns inget annat att göra när man själv inte badar.

Jessica ringde, berättade lite om vad mina ögon dras till och klagade över värmen.
"Ta av dig Mich" ... Sure =)
Skall dock inte gå förbi honom när jag lämnar byggnaden. Risken är stor att jag då tänker "var det allt?" och föredrar gå med tron att "han var något" =)

Min lilla dagsrapport från Badhuset =)


Tusen tack "Glasögonmästarn" för dagens linser =)

2 kommentarer: