söndag 30 oktober 2011

VARIETY

Klockan är kvart över sju på ena klockan och kvart över åtta i den andra. Detta innebär att vi faktiskt har sovit lite längre än vi brukar.
Tog ut Knut för en liten snabbis kiss =) och kände att det är ett underbart friskt syre utanför dörren så jag hoppas på en liten promenad idag.
Tyvärr har jag riktigt ont i magen, det har hållit sig i en vecka nu så på måndag blir det att kontakta farbror Doktor för en liten undersökning.

Igår kväll tog jag fram några av de böcker som får följa med till solen om 9 dagar och log åt blandningen. Förutom dessa blir det Obamas självbiografi. =)
Hinner nog ändra på valet av böcker några gånger om, många som ligger i skåpet och väntar på att bli lästa så just nu längtar jag till solstolen men får istället byta om för en liten promenad med min lilla familj.


Den här boken köpte jag en gång för skoj skull, för att ha den som grund till några inlägg men har inte läst den ännu. När Nicole såg den sa hon direkt:
"Den skall du minsann inte läsa mamma!!!"
Hahaha!

Skall nog ändå gömma den i resväskan =)


Vi hörs helt enkelt senare då vi får idag även besök av stans snyggaste blondin som vi inte har träffat på länge. Vi längtar efter prat och mys ...
Ciao!

2 kommentarer: