tisdag 23 augusti 2011

UTGÅNG PÅ FREDAG =)

På fredag kväll skall jag gå ut i Borås något som inte har skett på ca 2 år.
Otroligt! Ändå tror många att jag är en party prinsessa vilket är totalt absurt ... 
Skall ut med vänner och fira ... Vi skall fira att det förflutna är förflutet, att nutiden är spännande & att framtiden är ett underbart frågetecken (tror jag =)

Min dotter hittar på hamster kalas så jag känner att jag ej får vara sämre på den punkten.
Livet som fest! Bra tema!

Jag har tom. lovat att inte låta min cosmopolitan dunsta bort. Detta är en sensation så fredagen är = med utgång...

Sista gången jag var ute var förra sommaren i Smögen och då på Hamnen 4 som är det enda utestället som jag faktiskt gillar.
Det märkliga är att jag ofta vantrivs på sådana platser som Grand.
It s not my cup of tea men gör ett sådant undantag som bekräftar regeln.


Nu skall fröken M. sova ...
Buonanotte!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar