söndag 21 augusti 2011

HAMSTERKALAS !!!

Dagen började med en liten trip till Varberg där Jessica & jag skulle träffa en leverantör för inköp inför vår/sommar 2012.
Med vår fantastiska orienteringsförmåga hamnade vi helt plötsligt vid en bowlinghall vilket kändes lite märkligt. Vi frågade en liten kille som var ute och ropade efter sin katt Svante om vi var på Varbergshallen vilket han bekräftade för oss men vi skulle visst till Eventhallen... =)

Vi kom, vi gjorde vår fantastiska order och vi åkte hem.

Vid 16 tiden var det dags för "party" då förra veckan hade min dotter tillsammans med kompisen Holly bestämt att de skulle ha födelsedagskalas för sina respektive hamstrar.
Festen skulle självklart äga rum hemma hos oss =)
Nicoles hamster Smulan bor hos hennes pappa så även Holly bestämde sig för att lämna sin egna lilla Ellen hemma.
Det blev ett kalas utan födelsedagsbarnen på plats.
Varför vara som alla andra? =)

Nicole & jag köpte platsglas (som hon ville ha =), ballonger, glass som vi gjorde ett tåg med, chips och dip.

Medan jag dammsög lite förberedde Nicole välkomstdrinkarna som jag sedan garderade med en liten jordgubb.



Nicole, Holly, Agnes, Izabella & Millie var gästerna som fick sjunga & blåsa ljusen på vår egen tillverkad glass/tårta.

Det blev party !!! =)




Nu är vi hemkomna efter en promenad med Linda & Holly och hundarna då kvällen bjuder på fantastiskt väder. 
Nu skall dock Nicole lägga sig då skolan kallar imorgon =)

Grattis Smulan & Ellen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar