torsdag 18 augusti 2011

KÄNSLIGT INLÄGG: TVÅ MAGSTARKA HUNDAR ... =)

Nu tar jag en stor risk men samtidigt kan jag inte riktigt låta bli ...
Vad blir konsekvenserna? Att jag upprör många som läser detta inlägg?
Som en annan bloggerska som jag refererar längre fram till skriver: stanna här om du är känslig för att kritisera andra ... =)
Tror mig veta att dessa alltid finns och förundras samtidigt att man går in på min blogg om man nu vet á priori att det enda man känner i sin kropp är ... kritik.

Kanske har jag fel... Kanske är det trots allt så att ni alla läser det jag skall skriva med glimten i ögat, bjuder på ett litet leende där bakom er dator och tänker bara att "vad roligt med människor som bjuder på sig själva" ...
Jag tänker göra det trots risken =)

Att jag skulle ha utfört en viss operation tror jag inte förvånar så många då jag själv "erkänner" detta utan några som helst problem från min sida.
Det kanske vissa vet men inte alla är att jag har utfört operationen två ggr för att byta material och för att öka lite på den storleken jag tidigare hade.

Rutinen vill så att man får tillbaka sina "gamla" inlägg vilket kan tyckas onödigt då användningsområden kan tyckas begränsade.
Vissa säljer dem vidare på blocket för att samla pengar till välgörande ändamål, någon på programmet "Äntligen hemma" gjorde lampskärmar av dem ... jag la dem i en låda och där är de fortfarande idag.

En kväll ville dock en vän se på dem då vi samtalade om just den typen av operationen och om huruvida silikon känns onaturligt eller inte.
Som den spontana personen jag är hämtade jag dem efter att ha blivit tillfrågad om detta.
M. fick se dem, känna på dem och sedan la jag dem i soffan några meter från mig.
Efter en stund ser jag att en av inläggen saknas.

Jag böjer mig för att leta och ser att min hund, Knut biter och leker med den.
M: s kommentar fick mig att skratta:
"Michela, vad skall vi göra om Knut blir sjuk, vi tvingas åka till Blå Stjärnan och de frågar oss vad han har fått i sig???"
Jag funderade och kom ej på något bra svar.
Räddningen blev att Knut aldrig blev sjuk =)

Det som dock fick mig själv att le var även M:s andra kommentar:
"Sådant här händer bara hemma hos mig" och så skrattade han ...

FEL
Detta har även hänt hemma hos ...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar