fredag 5 augusti 2011

CHOISES-CHANGES-JOURNEYS

New day, new possibilities, new options ...

Otroligt att vi gör så många dagliga val. Min första var: springa eller inte springa?
Ger jag mig inte ut så är det ingen som vet att jag inte har gjort det men å andra sidan skulle anledningen till att jag vill springa inte bli tillfredsställd om jag hade legat kvar i sängen.

"Just do it" Michela.
Innan slutet på augusti skall jag springa 1 mil. 
That´s it !!!!

Knut & jag tog varandra i kragen och gav oss ut. Medan jag sprang kom en man cyklande bakifrån när jag sprang lite uppför och han skrek en "bra kämpat" precis som om det var Mount Everest och inte den lilla kullen kring Ramnaparken som jag höll på att bestiga ... =))))


Vi stannade, tittade om det fanns åskådare kring oss och då vi var själva gjorde jag några armhävningar.
Mer nöjda nu än om vi hade legat kvar i sängen tog vi oss hem för att nu greja lite med diverse logistik.

Och då jag själv står inför olika val behöver jag lite må bra citat, vi alla behöver de orden som gör att vi vill bli bättre för ... bättre kan vi alltid bli.







If so i hope that this journey will so be ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar