tisdag 9 augusti 2011

BUONANOTTE FURIA

Mellan möten och en massa kaffe så är det nu dags att tacka denna dag för alla de omställningar jag känner i kroppen (nej, jag är ej gravid =)

Lillan har somnat och jag är på väg i drömmarnas värld.
När jag var liten drömde jag om mindre katastrofer som jag blev varse av, jag visslande och en mängd djur kom till mig för att tillsammans rädda "världen".

Tror att allt kommer från min favoritserie som liten flicka där hästen Furia alltid fanns så fort Joey behövde henne ...
Sjunger i nuläge till låten och trots att 33 år har gått så minns jag fortfarande orden ... Fantastico!


Jag döpte den katten jag fick som 7 årig efter just denna häst och får erkänna att katten Furia bar det namnet med stor värdighet...
Natti ....

P.S. Idag har jag för andra dagen i rad b a k a t och idag blev det en tigerkaka.
Nicole är i chocktillstånd =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar