lördag 6 augusti 2011

FRUKOST MED LIZETTE & ZOE

Nicole & jag startade dagen med frukost med min kära Lizette och lilla Zoe som nu är hela 6 veckor !!!
Hon låg och sov men jag kunde inte annat än att ta kort på henne ändå =)


Visst är hon söt? Minns att jag tyckte att allt blev mycket lättare efter 6 veckor, helt plötsligt hade man kanske en rutin och Nicole kändes som ett barn och inte som ett barn i glas som kunde
 gå sönder när som helst...

Lilla prinsessan heter Zoe och kan inte annat än att tycka att namnet passar henne perfekt. 

Medan lilla Zoe låg och sov i vagnen bredvid oss njöt vi av en god frukost med turkisk youghurt och kaffe. Tvingade Lizette att beställa in en bit Mississipi kaka för jag har en liten regel ... det jag äter från någon annans tallrik har jag inte ätit så min sked hamnade lite då och då i Lizettes tallrik ... =)
De kcal räknas inte alls ... Visst är det lätt att komma undan med ansvar ibland? =)


Efter Viskan blev det ett snabbt besök hos Foroogh på Salong Mist som hade tursamt nog tid för mina ögonbryn så nu känns det så skönt. Otroligt hur en sådan liten sak kan få en att må bättre...


Resultatet ... 


Nu skall Nicole & jag ta en promenad med Knut så skall hon leka med en av sina bästisar.
Alla håller på att komma tillbaka från semestern och det innebär åter lek med vänner.

Njut av denna lördag och ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar