onsdag 17 augusti 2011

INGEN VANLIG BORÅSARE ...


Har glömt att lämna in i tid filmerna jag hyrde på Hemmakväll för 1 eller 2 veckor sedan vilket min dotter uppmärksammade ikväll genom att ställa en fråga som fick mig att le.

Nicole: "Mamma, lämnar man inte in filmerna man hyr i Italien?"
Jag: "Klart man gör"

= sarkasm =)


Hon fortsatte sin granskning om mig själv.
Nicole: "Mamma, det märks att du inte är boråsare"
Skrattade för jag visste inte vad hon syftade på trots att hon självklart hade rätt i detta påståendet.
Jag: "Vad menar du Nicole?"
Nicole: "Du tycker att man skall duscha sig så får man har gått på toa men du förstår, det finns ingen bidé på toaletterna i Borås"
Hahaha! Har nog märkt denna brist under 20 år i landet och staden =)

Nicole har nu somnat och konstaterar att hon funderar & finner mig lite "annorlunda" =)))

Godnatt från oss !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar