lördag 6 augusti 2011

TILL SKOGEN

Nicole & jag har gått en promenad och nu är hon hos sin kompis för att leka en stund.
Solsidan fest samt hamsterfest är något som flickorna skall planera =)
Fantasin för olika teman på festerna saknas visst inte ...


Efter att ha lämnat Nicole fortsatte Knut & jag vår promenad till Kype trots att jag inte har mått prima idag.
Behövde luft och natur.
Inne på Kype gick vi in i skogen.
Ville bara lägga mig där för att njuta en stund av tystnaden och av den känslan man endast kan få när man är i naturen.


Hade velat vara kvar där en längre stund. 

Dessa sista 7 månader har varit väldigt innehållsrika för min del men så är det nog för många då 2011 sägs vara förändringarnas år enligt Maya kalendern.
Tror ni förresten på sådant?




Vi önskar dig en trevlig lördag kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar