söndag 14 augusti 2011

IMORGON SMÄLLER DET =)

Var nere i min fina butik en stund och med mig hade jag lille Knut som passade så bra in i färgerna =)
Medan han låg och tittade på mig med sina två mörka och runda små ögon gick jag runt för att ta bort mycket av REAN då vi alla vill nog känna att det "nya" kommer in.

Efter en stund kom Jessica, min nya kollega & väninna och tillsammans möblerade vi om lite så att man lättare kommer in.
Lite luftigare, lite enklare...
Vi gick där tillsammans och andades in känslan att få jobba ihop.
Vi smålog och längtar efter morgondagen. Då hon kommer senare pga. inskolning av sin dotter, mitt söta Gudbarn har hon lovat mig en stor latte när hon väl kommer ... =)
Med en sådan muta får hon komma hur sent hon vill ... =)

Har verkligen längtat efter sällskap i butiken för jag är en ensamvarg på kvällstid men absolut inte hela tiden!
Att vi nu äger och driver butiken tillsammans känns lite overkligt då allt har gått rätt så fort men ibland är det lika bra det.
Låt oss börja ett nytt kapitel i livet trots att jag ej har hunnit skriva ner alla de andra kapiteln i det.

Har fortfarande endast levererat 3 sidor till min bok men nu med nya rutiner, med ett spontant givande & tagande så hoppas jag förhoppningsvis kunna förverkliga en av mina största drömmar.

Här två bilder från när Jessica fick en liten fotosession av mig i present när hon fyllde år förra året.

Imorgon är det Team Mi and Jess som välkomnar dig!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar