tisdag 30 augusti 2011

KNUT URSÄKTEN ... =)

Fick trevligt sällskap av min väninna Tania under min & Knuts promenad.


Hon log så av en ursäkt jag använde mig av en gång.
Var på en middags dejt i Göteborg för några månader sedan och även om han var trevlig så var han inte någon som jag fastnade för varken för stunden eller kvällen så när frågan dök upp om jag ville stanna kvar hörde jag mig själv säga:

"Tyvärr, du förstår ... Jag har en hund hemma och det är numera lag att man ej får lämna hundar hemma mer än 6 timmar så jag måste åka hem nu" =)
Tania tänker köra min hund knep och låna Knuts namn ifall att det skulle vara nödvändigt i framtiden...

Knut tittade på oss och viftade på svansen, tänk om han visste hur mycket han kan hjälpa till med utan att ha en aning om det =)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar