söndag 28 augusti 2011

ONE COINT TO SPEND ...



Life is like a coin. You can spend it any way you wish, but you only spend it once...

Hur spenderar du den just nu? Hur hade du velat spendera den?
Två skilda frågor med förhoppningsvis ett gemensamt svar.

Om svaret inte är detsamma så lever du och jag inte som vi hade önskat.
Hmmm ...

My dream where i want to spend that coint, at least part of that ...



Det som gör det svårare för mig att svara på den frågan är nog min egna personlighet där jag rymmer så många olika svar.
Det svaret som kommer dock på direkten sammanfattar jag dock med dessa två bilder men mitt lilla problem är nog att jag är en blandning av storstad och ranch =)

En lyxranch i närheten av en stad lär nog bli mitt svar men å andra sidan är mitt svar bara en beskrivning på en ort där jag skulle vilja bo och inte nödvändigtvis hela svaret på frågan.

Ytterligare ett ställe och en livsstil jag skulle vilja testa är sol & vatten.
I Mexiko pratade jag med en fotograf som just berättade att många amerikaner flyttade dit för att de ansåg att livskvalité hade nödvändigtvis inte bara med de materiella tingen att göra.
Tid & njutning har ett större värde än mycket annat ...


Jag får helt enkelt fundera vidare på mitt egna svar ... =)
Önskar er en fantastisk söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar