fredag 26 augusti 2011

A GOOD DAY ...

Vissa dagar är sådana som innehåller positiva besked och idag är/ har varit en sådan dag.
Jessica & jag fick ett positivt sådant som vi gläds åt samtidigt som Linda & jag har nu bokat och betalat första delen av vår resa till ...

... Sunwing Resort Waterworld !!!
Se så fint! Flickorna och vi längtar redan ...

Som om det inte nog blev det middag ikväll med elva trevliga tjejer/kvinnor på Restaurang Vinci i Borås.
Jag valde Greta & Anna kläder naturligtvis.
Västen & byxorna anlände idag och de är helt fantastiska!!!



Och det är de fantastiska byxor på nedersta bild jag har på mig ... Visar framsidan då jag kan tyvärr inte konkurrera mot den bakre delen som är på bilden =)
Skyller på min ålder =)


Är hemma trots att jag hade lovat utgång...
För trött helt enkelt ... 1 glas mousserande och ett glas vin är tillräckliga för mig ...

De andra fortsätter till Grand medan jag fortsätter till sängen.
Tackar alla för en fantastisk dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar