söndag 28 augusti 2011

BOKAT !!!

Nu är det klart!

 Vi har betalat första anmälningsavgiften och känner redan sötman efter en efterlängtad & semester !!! 
Det är Nicole & jag tillsammans med Linda & Holly som drar mot värmen. Vi tog vår första gemensamma resa förra året då vi var 10 dagar i Orlando men nu byter vi ut Musse Pigg med vänner mot Lollo & Bernie, vi byter ut donuts mot svensk/egyptisk fika, vi byter ut alla besöken i Disneys olika parker mot solstolen medan flickorna roar sig i alla dessa pooler som finns på vår resort.

Vi byter även ut min ålder =)
Förra året blev jag 39 samma dag som vi satte oss på planet tillbaka till Sverige, i år fyller jag 40 samma dag som vi åker... =)
Minns inte tidsskillnaden men kanske så att jag får vara 39 några fler timmar? =)

Linda & jag skall allt fira min dag med ett glas champagne på flygplatsen och skåla för allt som är förbi och för allt som väntar... 
Flickorna vill se bilderna från resorten varje dag och Nicole ville redan packa häromdagen...



Vetenskapen att ha bokat ger mig redan en behaglig känsla.
Man skall förvisso leva i nuet men det är så otroligt trevligt att ha något att se fram emot!

Nu ser jag dock fram emot något helt annat!
Ciao! 

1 kommentar:

  1. ser grymt kul och trevligt ut, ni är väl förunnade ;)

    Mvh,
    R

    SvaraRadera