fredag 19 augusti 2011

DERMAL ANCHOR & MICHI PIZZA

Igår kväll skrev jag att jag idag skulle göra något och nu skall jag bekänna vad detta "något" är =)

För ett par år sedan fick jag i present en tatuering och lät då tatuera Nicoles namn på underarmen för att förra sommaren låta tatuera orden "Once upon a time there was a little girl"

Av någon märklig anledning har jag gått från att ej vara typen till att förstå att det ej finns en typ...

För 2 1/2 år sedan ...


I augusti förra året

Nu har jag gått ett steg längre genom att på studio Pistolero mitt emot Hemmakväll på Allégatan gjort 3 stycken dermal anchor.



Får nu gå i 4 veckor med en liten platta för att då få byta ut den till en liten briljant som skall pryda mig =)
Om det gör ont?
Lite i någon sekund men det går fort, promise ... =)

Visar resultatet längre fram, nu är det 3 små plåster som gäller i tre dagar.

Från dermal anchor till att baka pizza ikväll till mig & Nicole =)
Gillar variation på livets innehåll ... =)


Min "Michi pizza" innehåller tomat, mozzarella, pomodorini, ruccola, parmaskinka, olivolja och lite salt...
Hoppas att ni har ätit något gott ! =)



4 kommentarer:

  1. Jag har vart sugen på det själv, men bara en dock och jag har inte bestämt mig var av de två ställena jag vill ha den på.. hahahhaha Hoppas du blir/blev nöjd och jag är nyfiken på var dina sitter!

    SvaraRadera
  2. Den informationen delar jag snart med mig =)

    SvaraRadera
  3. kände på mig det ena: det på I:et i Nicole... fränt med resten!=)

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Ibland är man lätt att förutspå, ibland inte =)

    SvaraRadera