fredag 18 november 2011

WHAT WILL COME ...

Jag känner mig ful & tjock =(
Nu låter jag som ett litet trotsigt barn men whatever, så är fallet.
Semestern la på mig de 2 extra kilon på den kroppen jag redan hade sett till vägde i mina mått alldeles too much.

I slutet på nästa vecka skall jag därför mätas, vägas och fotas och jag lägger ut precis allt här på bloggen.
Ni som har ont om att man lägger ut sig publikt här på detta forum, läs INTE min för nu blir det faktiskt emellanåt body talk och kort på kroppen. Jag är en sådan som tar tag på saker och ting på sitt egna personliga sätt och det är mitt sätt (hamnar direkt i försvarsställning =) så undvik bloggen om du är känslig för sådant här.

Jag måste helt enkelt ha den här typen av morot för att lyckas och ni som är intresserade får följa mig i min kamp om att tappa 6 kilon på en period på 5-6 veckor.
I m a sugar donna och inte den som har fått bra genetik när det gäller sådant här så klarar jag det, klarar du det...
Varför inte vara flera som intar min utmaning? Varför vänta efter Jul när man känna sig något i form före? =)
Nu skall jag ut med Knut och dricka kanske en av de sista latten för jag behöver inte mina 550 universitetspoäng för att inse att den lär försvinna under en viss period =(

Önskar dig en fantastisk dag och det gör jag med två bilder på hur "smal" jag vill bli för det enda som egentligen intresserar mig är faktiskt vikten, den som står på vågen. Magen jag hade då byter jag dock med den jag har idag då den är mycket mer tonad och tränad
Fett och annat mäter jag men den är mindre intressant i min skadade lilla hjärna mot den rätta vikten för mig =)

På den här bilden väger jag ca 5-6 kilon mindre något jag gjorde även förra året och oftast har jag legat mellan två tre kilon mer än på bild för att nu ha några extra.

Dessa första två kilon, de från semesterveckan lär jag lätt gå ner dock.
På fredag kommer en NU bild i underkläder som följs av liknande kort varje vecka i 6 veckor.



Nu skall jag dock fixa lite fredagsfika till jobbet =)
Ha en skön fredag! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar