tisdag 15 november 2011

I VÄNTANS TIDER ...

... men är ej gravid tack & lov =)
Nu sitter vi i lobbyn och väntar på att bli hämtade, en försening på ca 5 timmar väntar så vi landar i Sverige kring 1-2 på natten ... Suck =(

Igår satt ett gäng ryssar vid poolkanten och av vad vi hörde påstod dem vara med i en såpa.
Med glimten i ögat förstod vi helt klart att svaret var att de var med i en film, en sådan som utspelar sig oftast bakom dolda kameror =)

Här framför våra oskyldiga ögon och barn spelades scen 1 in.


Kameramannen satte videon in på inspel och hoppade lite lätt in i poolen för att light hångla med den blonda flickan med håret uppsatt a la old fashioned...
Våra oskyldiga flickor förstår att något är på G och vi hoppas av hela vårt hjärta att de inte figurerar i någon movie...
Kameramannen sa att de filmar åt "Travel TV" men skulle Hans Falen hoppat in i poolen för att hångla för "När och fjärran" ? =)


I sällskapet var även andra med och får erkänna att det var lite störande att ha en annan blondin som var smal, storbystad och ung framför mina ögon!!!
Vid 40 års åldern vill jag inte behöva jämföra mig !!!
Som tur är tyckte jag inte om hennes ansikte när hon tog av sig solglasögonen...
Så skönt att hitta något vi inte gillade på någon som annars såg ut som en Barbie docka.

Linda frågade barnen om de tyckte att hon var fin men nej, de gillar mer Elvira i Suwing gänget mer =)


Jag reste på mig för att hämta en dricka och de filmade in mig under mina vaggande rörelser... =)
Undra var den inspelningen finns nu =)))
Får jag kanske vara mamman till Barbie? =)

Då jag är helt fri från förutfattade meningar, sådana som jag själv blir ibland utsatt för vet jag bättre än så men visst log vi åt det lilla spelet som skedde framför våra ögon.
Ryska såpa stjärnor? We have our doubts men bara att googla =)

Ser ni den här bikinin figurera dock i något "konstigt" program säg gärna till =))))


Med tre kilon övervikt (sådana som vi själva har lagt på oss) hoppas vi snart bli slussade till flygplatsen.
Sorry, kunde bara inte låta bli denna sista bild!!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar