lördag 26 november 2011

I LOVE SPA ...

Nicole är sedan kl. 9 hos farmor för mysig Julbakning och jag blev hämtad av min väninna Eva som ville fira mig med det bästa som finns: tid tillsammans och spa.
Hon hämtade mig strax efter 9 för att åka till Prana Spa där vi välkomnades in av alla goda spa dofter som tillsammans med den avslappnade musiken gör att man kopplar av så fort man går igenom dörren.

Vi fick en underbar skön och återuppfuktande ansiktsbehandling som vi njöt av inbäddade i sköna och varma badlakan.
Efter "uppvaknandet" gick vi till relaxen där vi fick thé, vatten och en god liten fruktsallad samtidigt som ett  varmt fotbad väntade på oss.




Nu skall jag duscha & tvätta håret, dammsuga, gå ut med Knut igen och sedan skall jag som 300-400 andra inbjudna piffa till mig till kvällens fest som Helens Beauty Center ordnar då de firar 20 år !!!

Eva & Annika kommer hit lite tidigare så att vi hinner dricka lite vin och tjejprata =) innan kvällen fortsätter med mingel på Plaza.

See you there if you ... will be there =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar